Zgłoś naprawę
1
Wypełnij formularz
Opisz swój problem najbardziej szczegółowo oraz wyślij do nas wypełniony formularz.
2
Oczekuj na kontakt
Do 48h skontaktuje się z Tobą nasz serwisant i ustali szczegoły wysyłki sprzętu.
3
Wysyłka i diagnoza
Sprzęt trafia do serwisu na diagnozę, po której dzwonimy z informacją jakie działania należy podjąć.
4
Naprawa i testy
Po wcześniejszym ustaleniu z Tobą szczegółów, rozpoczynamy naprawę, a następnie testujemy sprzęt.
5
Zwrot sprzętu
Odsyłamy do Ciebie
naprawiony sprzęt.
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz
tel. 882 741 588
email: biuro@proxicom.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek od 9:00 do 17:00
Sobota od 10:00 do 13:00
PROXICOM S.C.
Jana Kilińskiego 28/3,
63-100 Śrem
Formularz naprawy