Zadania:

  • Administracja infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, sieć komputerowa)
  • Servicedesk dla użytkowników systemów informatycznych
  • Prowadzenie wdrożeń rozwiązań IT

Wymagania:

  •  Wykształcenie kierunkowe
  • Ogólna wiedza z zakresu IT
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Znajomość zagadnień sieci komputerowych
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • instalacja nowego sprzętu, obsługa i wykonywanie napraw sprzętu zainstalowanego (np. serwerów, urządzeń sieciowych, okablowania),
  • monitorowanie i obsługa infrastruktury wspomagającej (np. systemów chłodzenia),
  • monitorowanie infrastruktury IT, diagnozowanie problemów, raportowanie i obsługa incydentów.

Oczekiwania:

  • znajomość urządzeń IT i ich budowy (np. komputera PC, serwera),
  • znajomość popularnych systemów operacyjnych (Windows, Linux),
  • podstawowa znajomość technologii sieciowych (m.in. typy urządzeń, rodzaje okablowania, topologie sieci),
  • podstawowa znajomość urządzeń i instalacji składających się na Data Center.
  •  doświadczenie w zakresie wykonywania napraw urządzeń.
  • chęć zdobycia szerokiego doświadczenia w pracy z najbardziej zaawansowanymi, innowacyjnymi rozwiązaniami Data Center.
  • predyspozycje do pracy samodzielnej i w zespole, dobra organizacja pracy.
  • opanowanie, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane

  • Administracja domeną Windows Serwer
  • Znajomość rozwiązań chmurowych (Sharepoint, Office365)

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych
  • Pracę w renomowanej firmie
  • Stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę