Przejdź do treści
Zadania:
- Administracja infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, sieć komputerowa)
- Servicedesk dla użytkowników systemów informatycznych
- Prowadzenie wdrożeń rozwiązań IT
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe
- Ogólna wiedza z zakresu IT
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Znajomość zagadnień sieci komputerowych
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- instalacja nowego sprzętu, obsługa i wykonywanie napraw sprzętu zainstalowanego (np. serwerów, urządzeń sieciowych, okablowania),
- monitorowanie i obsługa infrastruktury wspomagającej (np. systemów chłodzenia),
- monitorowanie infrastruktury IT, diagnozowanie problemów, raportowanie i obsługa incydentów.
Oczekiwania:
- znajomość urządzeń IT i ich budowy (np. komputera PC, serwera),
- znajomość popularnych systemów operacyjnych (Windows, Linux),
- podstawowa znajomość technologii sieciowych (m.in. typy urządzeń, rodzaje okablowania, topologie sieci),
- podstawowa znajomość urządzeń i instalacji składających się na Data Center.
- doświadczenie w zakresie wykonywania napraw urządzeń.
- chęć zdobycia szerokiego doświadczenia w pracy z najbardziej zaawansowanymi, innowacyjnymi rozwiązaniami Data Center.
- predyspozycje do pracy samodzielnej i w zespole, dobra organizacja pracy.
- opanowanie, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane
- Administracja domeną Windows Serwer
- Znajomość rozwiązań chmurowych (Sharepoint, Office365)
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych
- Pracę w renomowanej firmie
- Stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę