Przejdź do treści
		
	
	
		
			
	
		
			
			
	
		Zadania:
- Administracja infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, sieć komputerowa)
 
- Servicedesk dla użytkowników systemów informatycznych
 
- Prowadzenie wdrożeń rozwiązań IT
 
Wymagania:
-  Wykształcenie kierunkowe
 
- Ogólna wiedza z zakresu IT
 
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
 
- Znajomość zagadnień sieci komputerowych
 
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
 
- instalacja nowego sprzętu, obsługa i wykonywanie napraw sprzętu zainstalowanego (np. serwerów, urządzeń sieciowych, okablowania),
 
- monitorowanie i obsługa infrastruktury wspomagającej (np. systemów chłodzenia),
 
- monitorowanie infrastruktury IT, diagnozowanie problemów, raportowanie i obsługa incydentów.
 
Oczekiwania:
- znajomość urządzeń IT i ich budowy (np. komputera PC, serwera),
 
- znajomość popularnych systemów operacyjnych (Windows, Linux),
 
- podstawowa znajomość technologii sieciowych (m.in. typy urządzeń, rodzaje okablowania, topologie sieci),
 
- podstawowa znajomość urządzeń i instalacji składających się na Data Center.
 
-  doświadczenie w zakresie wykonywania napraw urządzeń.
 
- chęć zdobycia szerokiego doświadczenia w pracy z najbardziej zaawansowanymi, innowacyjnymi rozwiązaniami Data Center.
 
- predyspozycje do pracy samodzielnej i w zespole, dobra organizacja pracy.
 
- opanowanie, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
 
Mile widziane
- Administracja domeną Windows Serwer
 
- Znajomość rozwiązań chmurowych (Sharepoint, Office365)
 
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych
 
- Pracę w renomowanej firmie
 
- Stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę